Svariigs ir statu balanss. Vispaarzinaams fakts 10 armor = 10 str = 10 int = 1 resist all. Luuk piemeers.
3000 armors = 300 resist all
Vai tas noziimee ka 3000 armor + 300 reist = 6000 armor = 600 reist?
NĒ Labaak ir panjemt shos status uz puseem, lai ieguutu maximaalo Effective Health Points.
6000 armor :
10 000+200% = 30 000 EHP
3000 armor 300 resist :
10 000+100% = 20 000 Armor HP
20 000+100% = 40 000 EHP
Viena formula, kas vislaik var paliidzeet uztureet ideaalo balansu starp armora un resista daudzumu uz gear.
Panjemam savu HP daudzumu (piemeeram 20000 HP) un dalam to ar 35 (20000/35=571). Atnjemam 315 no rezultaata (571-315=256). Shis ir cipars, kaadam buutu jaabuut sabalanseetajam Resist All attieciibaa pret chara HP. Sareizinam ar 10 (256*10=2560) un sanaak veelamais armora daudzums pie attieciigaa HP.
Ja njemam 30000 HP, tad sabalanseetaakais variants sanaaks 30000/35-315=542 reists all un 542*10=5420 armor.
Protams svariigi ir njemt veeraa, ka ja kaujas laikaa notiek hiiloshanaas, vienalga vai no party biedriem, vai no saviem itemiem (piem. life on hit utt), tad efektiigaak ir resist/armor ciparus celt augstaak pie mazaaka kopeejaa HP, tad tas healing sanaaks efektiivaaks pie taa pasha Efektiivaa HP.
TLDR: iepeerkoties AH, jaacenshas charam uztureet 1:10 resist:armor attieciibu lai ieguutu maximaali Efektiivo HP. Sastakot tikai rezistu, un ignoreet armoru, vai sastakot armoru, un ignoreet rezistu ir neefektiivi.
P.S. Info tiek salasiits no
http://www.reddit.com/r/Diablo/ un
http://www.diablofans.com/forum/81-theo ... -analysis/